Slovenski turizem je, kot je opredelila omenjena strategija, pred jasnim ciljem: pospešiti strategijo visoke vrednosti za štiri milijarde evrov iz naslova izvoza potovanj do leta 2021, z vizijo Slovenije kot destinacije za petzvezdična doživetja.
Kot je za Delo še pojasnil Novaković, »naziv v prvi vrsti pomeni še večjo podporo Slovenske turistične organizacije (STO), predvsem v smeri vsakršne promocije, saj so vodilne destinacije v strategiji trajnostnega razvoja turizma 2017–2021 prepoznane kot nosilke turističnega razvoja na določenem območju. Najpomembneje za nas pa je, da se bomo lahko zaradi tega prijavljali na razpise tako ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT) kot tudi STO, na podlagi katerih bomo lahko pridobivali določena finančna sredstva za razvoj turističnih produktov in za promocijo. In prvi razpis bo MGRT objavil že konec septembra.«
Po uspešni prijavi dodatni prilivi
Direktor LTO Laufar Cerkno je še dodal, da če bo prijava uspešna, za obdobje 2020 in 2021 lahko pridobijo 111.750 evrov finančnih sredstev, od tega jih sami zagotovijo 33.525. »Konec leta pa bo STO objavil še razpis. To nas kot javni zavod postavlja v povsem drugačno vlogo, saj bomo lahko zaradi dodatnih finančnih prilivov izpeljali še več projektov, ki jih doslej zaradi omejenih finančnih sredstev nismo mogli.«
Na povabilo STO in ministrstva za gospodarski razvoj sta se četrtkovega srečanja predstavnikov 35 vodilnih destinacij slovenskega turizma v Ljubljani prvič tako udeležila Gregor Novaković in cerkljanski župan Gašper Uršič. STO z vodilnimi destinacijami sodeluje, da bi skupaj dosegli visoko postavljene cilje na področju razvoja in promocije slovenskega turizma.
Strategija je v preteklosti opredelila 34 vodilnih destinacij, ki skupaj predstavljajo 97,8 odstotka vseh prenočitev v Sloveniji, hkrati pa model spodbuja razvojno in trženjsko vključevanje tudi manjših destinacij.