Boni med reanimacijo in psihologijo

Bolj kot gospodarski je pomemben psihološki učinek bonov, zato je ključno, da je poraba dovolj množična.

Objavljeno
25. julij 2020 09.00
Posodobljeno
25. julij 2020 09.00
Turistični boni so korak k normalnemu življenju v novih razmerah. FOTO: Blaž Samec/Delo
Bliža se avgust, ki bo verjetno že bolj jasno pokazal, kako so se turistični boni uveljavili. Do zdaj jih je izkoristila manj kot desetina državljanov. Pa so turistični boni tisti ukrep države, ki bo Slovenijo rešil najhujšega? Ne, so pa lahko lep del mozaika nujnih ukrepov.Turizem in vse, kar je z njim povezano, ustvari malo manj kot pet odstotkov vseh prihodkov Slovenije. Lani je turizem prinesel 4,4 milijarde evrov prihodkov (uradnih podatkov za lani ni, zato se boste morali zadovoljiti z mojo približno oceno). Če od tega odštejemo kulturne in športne dogodke, za katere boni ne veljajo, ostane 3,3 milijarde evrov. Pri tem je ...