Poskus prevare z lažnimi elektronskimi sporočili

Pri NLB vsem prejemnikom spornega elektronskega sporočila svetujejo, da ga nemudoma izbrišejo.

Objavljeno
10. junij 2019 10.43
Posodobljeno
10. junij 2019 10.55
Primer lažnega elektronskega sporočila. FOTO: NLB
A. V.
A. V.
Iz Nove Ljubljanske banke (NLB) so opozorili stranke, naj bodo pozorne na poskus zlorabe s pošiljanjem lažnih elektronskih sporočil. V sporni elektronski pošti je navedeno, da je pošiljateljica NLB, namen lažnega sporočila pa je, da s pomočjo spletnega obrazca od posameznikov pridobijo osebne podatke.

image
FOTO: Jože Suhadolnik/Delo


Pri NLB vsem prejemnikom spornega elektronskega sporočila svetujejo, da ga nemudoma izbrišejo. Če je prejemnik že izpolnil lažni elektronski obrazec in s tem posredoval svoje podatke, pa pozivajo, naj takoj prekliče, blokira plačilne in kreditne kartice ter takoj zamenja gesla za vstop v elektronsko banko NLB Klik. Preklic lahko uredijo po telefonu, spletu ali v matični poslovalnici.

Dogodek so v banki že prijavili nacionalnemu odzivnemu centru za kibernetsko varnost Si-cert.