Zaigrali bodo na nostalgična čustva

Portoroško turistično združenje cilja na domači trg. Ponudniki si veliko obetajo od vavčerjev, a se vseeno sprašujejo, če bodo sezono vendarle rešili tujci.

Objavljeno
27. maj 2020 06.00
Posodobljeno
27. maj 2020 06.00
Kdaj bodo turisti spet preplavili Tartinijev trg, ki je v času epidemije sameval? Foto Jure Eržen
V portoroškem turističnem združenju bodo danes predstavili oglaševalsko kampanjo Nazaj v Portorož in Piran, s katero želijo nagovoriti slovenske goste ter jih prepričati, da je vredno ponovno odkriti lepote domače dežele. Ponudniki nastanitev pa si veliko obetajo od vavčerjev, ki jih med državljane načrtuje razdeliti vlada. Oglaševalsko kampanjo so v portoroškem turističnem združenju, ki ga sestavljajo hotelirji in drugi ponudniki turističnih nastanitev ter piranska občina, zastavili v zadnjem delu maja. V ta namen so vložili približno 100.000 evrov. Kampanja igra na nostalgična čustva domačih gostov – kako so ...