S tem je kritiziral odločitev Porscheja, da najbolje opremljeni različici novega električnega vozila poimenuje Taycan Turbo in Taycan Turbo S, čeprav se turbopolnilniki uporabljajo samo pri motorjih z notranjim izgorevanjem, in ne pri električnih pogonskih motorjih.
Turbo ne pomeni samo turbopolnilnika
Predsednik družbe Porsche North America Klaus Zellmer je na Muskovo kritiko odgovoril, da je izraz turbo postal sinonim za najboljše in najmočnejše različice vseh njihovih avtomobilov in da ni nujno, da ima v resnici turbopolnilec. Dodal je, da proizvajalci s »turbo« označujejo najrazličnejše izdelke, ki naj bi bili najvišje kakovosti ali zmogljivosti, na primer tudi britvice.
Teslin avtopilot ni pravi avtopilot
A tudi Musk s svojim teslo pri nedoslednem poimenovanju ni povsem nedolžen, saj so mu že očitali, da neutemeljeno uporablja izraz »avtopilot«, čeprav naprave v njegovih vozilih še niso avtonomne in predstavljajo le pomoč pri vožnji. Tako je včeraj ameriški zavarovalni inštitut za cestno varnost ponovil svoje stališče, da je lahko beseda »avtopilot« zavajajoča za uporabnike.
Musk pa nadaljuje svojo kritiko konkurence, saj se je včeraj na twitterju obregnil tudi ob proizvajalce avtomobilov, ki so goljufali pri merjenju emisij dimnih plinov. S tem je seveda mislil na Volkswagen, v čigar lasti je tudi njegov resni konkurent Porsche.