Pri Porscheju so odkrili še zadnjo tančico skrivnosti nad Porschejevim popolnoma električnim avtomobilom, ki so mu nadeli ime taycan.
Velikostno se ta športna 4-vratna limuzina postavlja med panamero in športnega 911. Njegova električna motorja lahko razvijeta sistemsko moč 460 kilovatov in še precej več s funkcijo overboost. Slednje zadošča za pospešek če 2,8 s do 100 km/h, najvišja hitrost je 260 km/h. Največji navor pogonskega sklopa znaša ogromnih 1050 Nm. Pogon je štirikolesni, prav tako krmiljenje. Zmogljivost pogonskega akumulatorja znaša 93,4 kWh, kar zadošča za doseg med 388 in 412 km po novem merilnem ciklu WLTP.
Podjetje je avtomobil hkrati razkrilo na treh prizoriščih, ki naj bi ponazarjala pridobivanje električne energije na okolju sprejemljiv način: ob slapovih Niagare v Kanadi, ob vetrni elektrarni na Kitajskem in ob sončni elektrarni v Nemčiji...
Kot so že pred časom dejali Taycanovi snovalci, so za avtomobil doslej dobili 30 tisoč depozitov. Po porscheju taycanu bo koncern Volkswagen, katerega del je sicer znamka Porsche, prihodnji teden razkril še končno podobo svojega zatrjevano cenovno bolj dostopnega električnega modela VW ID.3. Oboje je le del orjaške naložbe - 30 milijard evrov - največjega evropskega avtomobilskega koncerna v baterijske električne avtomobile njihovih različnih znamk.
Več o taycanu, s katerim se je vozil tudi naš novinar, pa v sobotni prilogi Na kolesih.