V preiskavi že od lani
Zvezna država Kalifornija sicer preiskuje Facebook že od lani, tudi zaradi predaje zasebnih informacij uporabnikov analitičnemu podjetju Cambridge Analytica. Facebook se je odzval, da s preiskovalci sodeluje in da je pravosodnemu ministru predal že več tisoč strani pisnih odgovorov in več 100.000 dokumentov.
Facebook odslej FACEBOOK
Podjetje Facebook se je na zadnje afere odzvalo neobičajno: s spremembo logotipa, ki bo odslej – ob 15-letnici obstoja blagovne znamke – sestavljen zgolj iz velikih črk. »Na ta način poskušamo biti še jasnejši glede proizvodov, ki jih ponujamo,« je zapisano v uradnem sporočilu podjetja Facebook. Tako bo novost veljala pri vseh storitvah podjetja (whatsapp, instagram, messenger …). Sprememba, poleg oblike črk bo nova tudi spreminjajoča se pisana barva, bo veljala zgolj za logotip in slikovna gradiva, ne pa tudi v besedilu. »S spreminjajočimi se dinamičnimi barvami logotip prevzema barve svojega okolja,« dodajajo v podjetju. Sprememba je deležna vsesplošnega posmeha in norčevanja. »FACEBOOK je zdaj v velikih črkah, s čimer odraža način komuniciranja njegove uporabniške baze,« je čivknil eden od uporabnikov družbenega omrežja.
Pet milijard dolarjev kazni
Zaradi škandala s Cambridge Analytico je moral Facebook Zvezni komisiji za trgovino (FTC) že plačati pet milijard dolarjev kazni. Kalifornija je tudi zato lani sprejela novo zakonodajo o varovanju zasebnosti, ki podjetjem otežuje možnosti zlorabe zasebnih podatkov potrošnikov. Proti Facebooku poteka tudi skupna preiskava 47 pravosodnih ministrov ameriških zveznih držav, FTC je poleti odprl še protimonopolno preiskavo podjetja, pa tudi Googla, Appla in Amazona.