Ne posegajo v Trumpova zavajanja
Največ kritik je bil Facebook v zadnjem času deležen zato, ker nikakor ni reagiral na nekatere zelo sporne, zavajajoče in tudi lažnive objave ameriškega predsednika Donalda Trumpa. Konkurenčni Twitter je plačano politično oglaševanje povsem ukinil že oktobra lani, v zadnjem času pa je začel kot neverodostojne označevati sporne Trumpove objave, kot na primer tisto o goljufanju pri glasovanju po pošti.
Facebook v nasprotju s Twitterjem odločitev o tem, ali bodo brali plačane politične objave ali ne, prepušča uporabnikom. Pri tem pa Zuckerberg napoveduje uvedbo volilnega informacijskega središča, ki se bo na straneh facebooka in instagrama pri vseh ameriških uporabnikih začelo pojavljati z začetkom letošnjega julija. Središče naj bi posredovalo verodostojne uradne informacije, povezane s predsedniškimi volitvami, obenem pa naj bi opogumljalo Američane, ki še niso registrirani za volitve, da to pravočasno storijo. »Facebook mora ne le preprečevati odrivanje dela volivcev, predvsem temnopoltih Američanov, ampak mora aktivno podpirati vključevanje vseh volivcev, njihovo dobro obveščanje, registracijo in udeležbo na volitvah,« je Zuckerberg za časopis USA Today utemeljil ustanovitev volilnega središča.