Napake na računalniškem operacijskem sistemu
Napake se pojavljajo predvsem pri računalniškem operacijskem sistemu v vlakih, ki se pogosto zruši. Težaven in počasen je tudi zagon tega sistema, zato mora biti strojevodja na vlaku že eno uro pred odhodom in ga zagnati, da se pravilno naloži. Računalniški sistem precejšnje težave povzroča tudi ob zamenjavi smeri vožnje vlaka, saj morata takrat na njem biti dve strojevodji, da lahko vlak sploh poženeta. Zaradi teh težav so DB zavrnile dobavo petindvajsetih še nedobavljenih od dvainštiridesetih naročenih Bombardierjevih vlakov in od proizvajalca zahtevale, da napake in nepravilnosti čim prej odpravi.
Rabljeni vlaki iz Avstrije kot začasna rešitev
Medtem pa bodo z začetkom marca na najbolj obremenjenih hitrih IC-progah po Nemčiji začeli voziti rabljeni vlaki, ki jih je DB kupila od avstrijskih železnic. To je po izjavah vodstva DB srečno naključje, saj so se za nakup sedemnajstih novejših rabljenih nadstropnih hitrih vlakov švicarskega proizvajalca Stadlerja z avstrijskimi železnicami dogovorili, še preden so izbruhnile težave z novimi Bombardierjevimi vlaki. Naročili so jih zato, ker je po tem, ko je nemška zvezna vlada odpravila plačilo DDV na železniške vozovnice, število potnikov na vlakih DB začelo hitro naraščati, je za Die Welt dejal član upravnega odbora DB Berthold Huber. Zdaj bodo ti vlaki vsaj začasno vskočili tam, kjer so najprej načrtovali nove Bombardierjeve vlake.
Rabljeni Stadlerjevi nadstropni vlaki v nasprotju z bombardierji ne povzročajo nobenih težav, njihov računalniški sistem se zažene v že nekaj minutah in strojevodje nemških železnic se kar pulijo za to, da bi prešli nanje. Ti vlaki vozijo s hitrostjo do 200 kilometrov na uro, na sto kilometrov na uro pa pospešijo v tridesetih sekundah. Deutsche Bahn v svojih načrtih predvideva, da bi s hitrimi vlaki v prihodnje povezali vsa nemška mesta z več kot 100.000 prebivalci.