V dneh po objavi oglasa v ponedeljek, čemur je v četrtek sledila še premiera oglasa na televiziji med prenosom uvodne tekme lige NFL med ekipama Atlanta Falcons in Philadelphia Eagles, je prodaja Nikejevih izdelkov poskočila.
Skoraj tretjinski skok prodaje
Porast prodaje za kar 31 odstotkov so po pisanju The Washington Posta ugotovili pri uglednem podjetju za raziskovanje oglaševanja Edison Trends. Za primerjavo, v istem lanskem obdobju je Nike prav tako dosegel porast prodaje po padcu, ki ga prinaša vsakoletni delavski praznik – tega Američani ne praznujejo 1. maja, pač pa prvi septembrski ponedeljek –, a le 17-odstotni. Pri analizi so za izhodišče vzeli spletno prodajo. Medtem si je na Youtubu oglas ogledalo že 18 milijonov ljudi, komentarjev ob njem je že preko 15.000.
Preberite še:
Obraz, ki je razdelil Ameriko
Obraz, ki je razdelil Ameriko
Protest med predvajanjem himne
Kaepernick ameriške javnosti ni razdelil prvič. Popularni podajalec iz lige ameriškega nogometa NFL, nekdaj iz moštva San Francisco 49ers, je ameriško javnost razklal predlani, ko je ob predvajanju ameriške himne pred začetkom tekme NFL v znak protesta nad policijskim nasiljem proti temnopoltim Američanom pokleknil.
Prostest ob himni ga je stal kasnejše kariere. Trenutno ne igra, saj pogodbe z njim ni želela podpisati nobena ekipa, z odvetnikom sta proti ligi NFL vložila tožbo. Nike, ki ima vse do leta 2028 pogodbo za opremljanje igralcev lige NFL, ga je letos izbral za najprepoznavnejši obraz, ambasadorja jubilejne reklamne kampanje ob 30-letnici slogana Just do it.
Donald Trump je nekaj pred prvim predvajanjem oglasa na televiziji tvitnil, da bodo, tako kot NFL, katere ocene so tresnile, tudi Nike uničile jeza in bojkot. Nike je mdr. obtožil, da pošilja v svet grozno sporočilo, sicer pa vsakogar, ki ob himni ne stoji, označil za »kurbinega sina«. A si v športnem velikanu zaenkrat manejo roke.