»Ta kontradiktoren pristop omogoča uničenje človeškega življenja v materinih nedrjih v imenu reševanja drugih pravic,« je, kot piše italijanski il Corriere della sera, povedal Frančišek. »Kako je lahko dejanje, ki uniči nedolžno in nebogljeno življenje med njegovim porajanjem, terapevtsko, civilno ali, preprosto povedano, človeško?«
Preberite še:
Papež gre v boj proti splavu, za družino po božji volji
Kim Džong Un na obisk povabil papeža Frančiška
Papež gre v boj proti splavu, za družino po božji volji
Kim Džong Un na obisk povabil papeža Frančiška
Umor kot rešitev težave
Prisotne je naslovil še z vprašanjem, ali je pravično ubiti nekoga, da bi rešil neko težavo? Odgovoril si je kar sam: »To je tako, kot bi najel plačanega morilca.«
Dodal je, da se nasilje in zavračanje življenja porajata iz strahu. Iz tega, da predstavlja sprejetje drugega izziv individualizmu. Starša, ki odkrijeta, da je njun nerojeni otrok hudo bolan, po njegovem mnenju potrebujeta resnično bližino in solidarnost, namesto tega pa sta pogosto deležna hitrih nasvetov o prekinitvi nosečnosti.
Njegove današnje besede je mogoče primerjati z ostrimi junijskimi, ko se je na temo splava oglasil na tedanjem forumu katoliških družin. Tedaj je povedal, da je bil svet v 20. stoletju pretresen zaradi dejanj nacistov glede čistosti rase. »Danes počnemo isto, a v belih rokavicah. Moderno in običajno je, da je, če se med nosečnostjo ugotovi, da morda z otrokom ni vse v redu, prva opcija: ga odstranimo? To je umor otroka. Nedolžnega se ubije, da bi se rešilo mirno življenje.«