Preberite še
Trd pristanek Boeingove delnice
Evropska agencija za varnost v letalstvu zaprla evropski zračni prostor za letala Boeing 737 max 8
Med 157 umrlimi v nesreči letala tudi državljani Italije, Francije in Velike Britanije
Številne države prizemljile vse boeinge 737 MAX 8, našli obe črni skrinjici
Trd pristanek Boeingove delnice
Evropska agencija za varnost v letalstvu zaprla evropski zračni prostor za letala Boeing 737 max 8
Med 157 umrlimi v nesreči letala tudi državljani Italije, Francije in Velike Britanije
Številne države prizemljile vse boeinge 737 MAX 8, našli obe črni skrinjici
»Zahtevam povratek domov in pristanek,« je po poročanju New York Timesa rekel pilot. Nadzorniki v komandnem stolpu so kmalu videli, da letalo tudi zelo neenakomerno niha, stik z letalom pa so izgubili po petih minutah leta.
Pred petimi meseci je isti model letala strmoglavil že v Indoneziji, kar nakazuje, da sta imeli letali verjetno isti problem, vendar preiskovalci pravijo, da je za končne ocene še prezgodaj.
Strokovnjaki so tudi potrdili, da je zelo nenavadno, kako visoke hitrosti je doseglo letalo kmalu po vzletu. »Hitrost je bila povsem nenormalna,« je rekel John Cox, svetovalec za varnost v letalstvu in nekdanjih pilot. »Vprašanje je, zakaj se je to dogodilo, saj je letalo pospeševalo mnogo hitreje, kot bi moralo.«
Pilot Yared Getachew je imel več kot deset let izkušenj in je o težavah najprej poročal z mirnim glasom. Najprej je letel precej pod predpisano višino, a ko se je povzpel do predpisane višine, se je letalo začelo nenadno spuščati in vzpenjati, predvsem pa je letelo s preveliko hitrostjo. Šele nato se je pilot spet javil in s precej bolj paničnim glasom zahteval vrnitev na letališče. Minuto kasneje je izginil z radarja.