Uporabniki lahko prek watcha spremljajo dogajanje v živo, pogovorne oddaje in resničnostne šove. Pogosto slišimo napačne interpretacije, da želi Facebook z njim tekmovati predvsem z Googlovim youtubom. To deloma drži, vendar bo watch, dostopen na mobilnih napravah, računalnikih in televizijskih aplikacijah, konkuriral tudi tradicionalnim televizijskim kanalom in spletnim ponudnikom videovsebin, kot sta Amazon video in Netflix, pa tudi Instagram TV, ki je v lasti Facebooka.
Tehnološki gigant iz Silicijeve doline je pred zahtevno nalogo, saj watch v prvem letu v ZDA ni dosegel želene prepoznavnosti. Kot poroča BBC, nekatere študije nakazujejo, da ljudje Facebooka še vedno ne dojemajo kot spletno mesto za ogled videoposnetkov. Med 1632 anketiranci jih polovica še nikoli ni slišala za novo platformo, 24 odstotkov je zanjo slišala, a je ni nikoli uporabila, le 14 odstotkov pa jo uporablja najmanj enkrat na teden.
Posnetke že predvajajo nekateri televizijski zvezdniki, med drugim Bear Grylls z oddajo Face the Wild, prispevke pa objavljajo tudi velike medijske hiše: ABC, Fox News, Vice in Buzzfeed. Vodilni možje Facebooka načrtujejo, da bodo kmalu privabili tudi manj uveljavljene avtorje. Pritegnila naj bi jih možnost zaslužka: odslej bodo lahko predvajali oglase med videoposnetki. A najprej bodo morali postati dovolj priljubljeni, kar v facebookovem jeziku pomeni, da bodo morali imeti najmanj deset tisoč sledilcev in video, daljši od treh minut, ki ga bo minuto ali dlje gledalo najmanj trideset tisoč ljudi. Čeprav bodo izpolnili vse pogoje, z oglasi in denarjem ne bo nič, če njihova država ne omogoča odmorov za oglase med spletnimi videoposnetki.
Možnost služenja z oglasi bo najprej na voljo v ZDA, Veliki Britaniji, Avstraliji in Novi Zelandiji, že sredi septembra pa jo lahko pričakujejo v Franciji, Nemčiji, Mehiki ter na Norveškem in Tajskem. Kljub vsemu je Facebookov watch največ veselja verjetno prinesel azijskim nogometnim navdušencem, saj bo v devetih državah, med drugim v 1,3-milijardni Indiji, tri leta brezplačno predvajal vse tekme španske elitne nogometne divizije la lige. V boju za pravice do prenosa srečanj je Facebook porazil japonski Sony in vrgel rokavico Amazonu, ki se je pred tem z angleško premier league dogovoril za prenos tekem v precej manjšem obsegu. Od prihodnjega leta bodo vsako sezono prenašali dvajset tekem tega tekmovanja, to je približno en obračun na dve koli.