Poklic vplivneža na slabem glasu, a z njim se da preživljati

Nespametno promoviranje izdelkov ni recept za cvetočo kariero vplivneža. Sledilce prepričajo tisti, ki se posla lotijo profesionalno.

Objavljeno
13. september 2020 06.00
Posodobljeno
18. september 2020 08.31
Ali je vplivnež plačano objavo označil kot oglas, ne preverja nihče, saj zakonodaja glede tega še ni urejena. Odločitev, ali bo jasno povedal, da je bil za objavo plačan, je tako povsem v rokah vplivneža. Foto Mongkolchon Akesin/Shutterstock
Družbena omrežja omogočajo, da vsak postane prepoznaven, a prepogosto se število ogledov, sledilcev in všečkov zamenjuje z vplivom. Tisti, ki se upravičeno lahko imenujejo vplivneži, običajno pazijo, na kakšen način sodelujejo s podjetji, a poplava neizkušenih samooklicanih vplivnežev, ki brez rdeče niti promovirajo izdelke, meče slabo luč na celoten poklic. Tudi številna podjetja ne vedo, kako točno naj bi sodelovanja potekala.Oznaka vplivnež (angl. influencer) se je prijela tistih, ki prek družbenih omrežij delijo utrinke iz svojega življenja ali pa predstavljajo svoje delovanje na nekem področju, sledi pa jim ...
Celoten članek lahko preberete po ogledu videa.

Predvajajte video in nadaljujte z branjem članka.

 
Lahko pa postanete naš naročnik in takoj dostopate do vseh vsebin. Naročite se lahko tukaj.