Preberite še
60 tisoč porschejev nazaj v tovarno
60 tisoč porschejev nazaj v tovarno
Kot navajajo, pri njih to ni pomembnejši del prodaje, saj je bilo le 12 odstotkov lani prodanih porschejev dizelskih. Pri nas je bil vsaj v večjem športnem terencu cayenne dizelski pogon kar priljubljen.
Kot pravijo pri Porscheju, dobivajo vse več naročil za hibridni pogon, skoraj dve tretjini modela panamera naj bi kupci naročili s hibridnim pogonom, kot je znano, pa pripravljajo tudi povsem električni avtomobil, gre za športni model taycan, ki je predviden za prihodnje leto. Leta 2025 naj bi bil vsak drugi porsche bodisi hibridni ali pa povsem električni.
Dizelska afera
»Porsche ne demonizira dizelskega pogona. Dizel je in bo ostal pomembna pogonska tehnika. Za nas kot proizvajalca športnih avtomobilov je bil pač ta pogon vselej drugotnega pomena. Tako smo prišli do zaključka, da ga v prihodnosti ne želimo več imeti, seveda pa bomo še naprej profesionalno, tako kot se pričakuje, skrbeli za naše obstoječe dizelske stranke,« je rekel Oliver Blume, prvi mož Porscheja.
Porsche svojih modelov z dizelskim motorjem ni prodajal že od februarja letos, kar ni bilo povezano le z nezanimanjem kupcev, temveč tudi s t.i. dizelsko afero. Dizelske motorje so namreč pri Porscheju dobivali od Audija, ki je prav tako del koncerna Volkswagen, kot je znano, je nemški prometni urad letos na pomlad zahteval, da mora Porsche na popravilo odpoklicati 60 tisoč v prejšnjih letih prodanih dizelskih macanov in cayennov, saj so tudi pri teh odkrili programsko opremo za goljufanje emisijskih testov.