Negotova prihodnost nemških avtomobilistov    

Šef Volkswagna: Naša avtomobilska industrija ima le 50 odstotkov možnosti, da ostane na vrhu  

Objavljeno
16. oktober 2018 08.45
Posodobljeno
16. oktober 2018 13.55
Herbert Diess, šef Volkswagna opozarja na negotovo nemško avtomobilsko prihodnost.
Kot je po poročanju Reutersa na eni konferenc včeraj dejal predsednik uprave Volkswagna Herbert Diess, ima nemška avtomobilska industrija, če ne bo odgovorila na emisijske zahteve in prilagodila dobaviteljske verige, le polovične možnosti, da ostane vodilni igralec na tem področju.

»Potrebo po proizvodnji električnih avtomobilov in akumulatorjev bolj kot motorjev na notranje zgorevanje ter pojav novih geopolitičnih groženj silijo avtomobilske proizvajalce v pospešene korenite reforme, ki pomenijo za nekatere grožnjo obstoja. Z današnjega vidika so možnosti približno pol-pol, da bo nemška avtomobilska industrija tudi čez desetletje v globalni eliti«, je rekel Diess.

Kot je znano, zahteva Evropska unija znižanje emisij ogljikovega dioksida za 35 odstotkov do leta 2030, v Nemčiji so si sicer prizadevali za manj ostro zmanjšanje. Nemške znamke BMW, Audi, Mercedes obvladujejo veliko večino premijskega segmenta, zahtevano znižanje naj bi najbolj udarilo prav ta vozila, ki imajo pogosto motorje z višjo močjo. »Vsi smo navajeni, da so okoli naših glavnih tovarn in tovarn dobaviteljev cvetoče, industrializiriane metropole, kjer ljudje radi živijo in delajo, vendar ni zagotovila, da bo tako za vselej«, je rekel Diess in dodal, da bodo za povprečno 30-odstotno znižanje emisij ogljikovega dioksida do leta 2030  delež povsem električnih avotmobilov morali povečati na 30 odstotkov.

 
Kazen Audiju, Opel v preiskavi
Nemčija je danes zaradi nedovoljenega uravnavanja dizelskih emisij nemškemu premijskemu proizvajalcu Audiju izrekla denarno kazen 800 milijonov evrov, kar je podjetje sprejelo.Gre za kazen, ki se nanaša  na 4,9 milijona vozil, ki jih je Audi prodal v  Evropi in drugod po svetu med leti 2004 in 2018. Podobno kazen (1 milijard evrov) so pred časom že izrekli matični znamki Volkswagen.
Nemški pravosodni organi pa so včeraj preiskali dve Oplovi tovarni, prav tako v zvezi z dizelskimi emisijami, nekateri nemško prometno ministrstvo je ob tem navedlo, da bo moral Opel odpoklicati nekaj manj kot 100 tisoč dizelskih izvedenk modelov insignia, zafira in cascada.