VN Azerbajdžana bo v nedeljo ob 14.15, kvalifikacije v soboto ob 15. uri, današnji prvi trening ob 11.00. Petkratni prvak Hamilton je po zmagi na 1000. dirki na Kitajskem prvič prevzel vodstvo in ima pred Bottasom šest točk naskoka (68:62).
Dirka za VN Azerbajdžana bo v nedeljo ob 14.10.
Baku bo šele četrtič gostil dirko formule 1.
Lani je zmagal Lewis Hamilton po veliki smoli Valtterija Bottasa.
Charles Leclerc je v Azerbajdžanu vpisal prve točke v karieri.
Baku bo šele četrtič gostil dirko formule 1.
Lani je zmagal Lewis Hamilton po veliki smoli Valtterija Bottasa.
Charles Leclerc je v Azerbajdžanu vpisal prve točke v karieri.
Vettel že 31 točk zadaj
Po Bakuju se bo karavana preselila v Evropo, 12. maja bo dirka v Barceloni, kjer je Ferrari na zimskih testiranjih blestel. Toda sledile so tri hladne prhe v Melbournu, Bahrajnu in Šanghaju.
Rdeči iz Maranella imajo za Mercedesom že 57 točk zaostanka (130:73), Sebastian Vettel pa 31 za Hamiltonom, dve točki več ima celo Max Verstappen (Red Bull).
Zato so se pri italijanskem moštvu, ki je dvakrat zasedlo tretje mesto, že odločili za prvi paket izboljšav, s katerimi naj bi zmanjšali razliko do Mercedesa. Na dirkalniku SF90 so se pojavljale težave z nastavitvami, nezanesljivostjo in aerodinamiko.
Rosberg: Napačna filozifija
Novi šef moštva Mattia Binotto, ki je zamenjal Maurizia Arrivabeneja, si je obetal lepšo službo zunaj pisarne in se je takoj znašel na udaru kritikov.
»Na prvih treh dirkah se vsekakor ni izšlo po naših željah, Baku je za nas pomembna prelomnica, zelo dobro smo se pripravili, analizirali vse podatke, ki smo jih imeli na razpolago, iskali področja, na katerih se lahko izboljšamo. Osredotočili smo se na prilagoditev nastavitev dirkalnika in motorja na značilnost proge,« je Binotto poskrbel, da so vsi zavihali rokave.
Niko Rosberg, ki je osvojil naslov z Mercedesom leta 2016, Ferrariju očita napačno filozofijo razvoja dirkalnika. Poudarek naj bi dali na čim manjšem uporu, s čimer so sicer dobili prednost na ravninah, toda na škodo hitrosti v zavojih. V Bakuju sta dve dolgi ravnini v prvem in zadnjem sektorju, vmes pa je veliko ostrih ovinkov, del proge je celo podoben prometu v krožišču.
Težko do kompromisa
»V Bakuju je velik izziv najti idealno višino krilc, ki bi omogočala dober oprijem na počasnih ovinkih in hkrati dovoljevala vožnjo s polnim plinom na ravninah. Težko je priti do kompromisa,« opozarja Vettel, ki je pred dvema tednoma na Kitajskem izkoristil preferenčni status v moštvu in lahko prehitel moštvenega kolega Charlesa Leclerca, kar gotovo ni pripomoglo k harmoniji v »scuderii«.
Dirkališče v Bakuju je še vedno precejšnja neznanka, Azerbajdžan bo namreč šele četrtič gostil dirko F1, pred tremi leti (VN Evrope) je zmagal Rosberg, leta 2017 Daniel Ricciardo in lani Hamilton, potem ko je vodilnemu Bottasu tri kroge pred koncem počila guma. Najboljši v kvalifikacijah je bil Vettel.
Leclerc z lepimi spomini na Baku
Lepe spomine ima Leclerc, ki je tam osvojil prve točke v karieri za šesto mesto (za Sauber), za nameček je leta 2017 zmagal v formuli 2 le nekaj dni po očetovi smrti. »Baku je zahtevno prizorišče, ampak ga obožujem, vedno sem se izkazal, komaj čakam,« je poln adrenalina 21-letni Monačan.
Nič manj motiviran ne bo Bottas, ki je že na Kitajskem odločno dejal, da se bo vrnil na vrh. Zmaga bi bila najboljši obliž na lansko smolo. »Seveda mi ni bilo prijetno, ko sem izgubil vodstvo, ampak vse lahko hitro obrnem, takšen je moj cilj,« je povedal 29-letni Finec, ki mu je zmago v Šanghaju vzel slab štart.