Cassani: Roglič v rožnatem

Jutri v Bologni začetek 102. Giro d‘Italia.

Objavljeno
11. maj 2019 00.54
Posodobljeno
11. maj 2019 00.54
Primož Roglič pričakuje začetek Gira v glavni vlogi. FOTO: AFP
Čakanja bo jutri konec, z 8,2 km dolgo vožnjo na čas se bo ob 16.50 začel 102. Giro d'Italia, ki se bo po 21 etapah in 3578,8 prekolesarjenih kilometrih končal 2. junija v Veroni. Najbolj pomembno je, kdo bo tisti dan v sloviti veronski areni nosil rožnato majico zmagovalca v skupnem seštevku, za katero pa se bo bitka razvnela že tokrat. V vlogi prvega favorita na preizkušnji, ki bi jo lahko razdelili na dva dela – prvih 6 km je ravninskih, a tehnično zahtevnih po ulicah Bologne, drugi je strm, 2 km dolg vzpon do svetišča Madonna di San Luca – pa je Primož Roglič.

Tako je ocenil tudi selektor italijanske kolesarske reprezentance Davide Cassani. »Roglič!« je kratko in jedrnato odgovoril na vprašanje, kdo bo prvi na letošnjem Giru, na katerem ni lanskega zmagovalca Chrisa Frooma, odet v rožnato. Rogliču, ki je bil pred tednom dni prepričljivo najboljši v vožnji na kronometer na dirki po Romandiji, bi lahko načrte sfižilo vreme. Neobetavna napoved je na glavo postavila štartni seznam, na katerem so favoriti ponavadi zadnji. To pot bodo odprli dirko, ker naj bi ravno okoli 17. ure začelo deževati. Prvi bo na štartu morda najnevarnejši Rogličev tekmec Tom Dumoulin, slovenski adut bo štartal kot 12. ob 17.01. Vincenzo Nibali, ki je za Cassanija še vedno prvi favorit za končno zmago, bo štartal ob 16.58.
 

Ne bo zamenjal kolesa


V karavani je te dni sicer največ ugibanj, ali bo kateri od favoritov pred vzponom (povprečno 9,7-odstotni naklon in 16-odstotni na najbolj strmem delu) kolo za kronometer zamenjal za cestno kolo, ki je lažje in primernejše za vzpone. »Ne bom menjal kolesa,« je po zadnjem ogledu vzpona (dobro ga pozna z lanske dirke po pokrajini Emilija) dejal Roglič, ki je predlani na SP v Bergnu pred vzponom zamenjal kolo in tudi zaradi tega osvojil srebrno kolajno.

Tudi iz Nibalijevega tabora so sporočili, da ne bo menjal kolesa, čeprav Cassani priporoča drugače: »Z menjavo se izgubi 5 ali 6 sekund, a je z lažjim in bolj okretnim kolesom ta čas mogoče več kot nadoknaditi na vzponu.«