Direktor Adrie Airways: Potrebujemo strateškega partnerja

O potencialnih partnerjih ne morejo še nič povedati. Prav tako so dejali, da odpovedi in zamude bodo, a da se kakovost storitve kaže v tem, kako znajo problem rešiti.

Objavljeno
27. junij 2019 11.00
Posodobljeno
27. junij 2019 14.07
FOTO: Blaž Samec
J. T.
J. T.
Zgornji Brnik - Nekdanji nacionalni letalski prevoznik Adria Airways, ki je od leta 2016 v rokah družbe AA International Aviation Holding oziroma nemškega sklada 4K Investments, se že nekaj časa sooča s kritikami zaradi nenadnih odpovedi in združevanj letov, do konca junija je odpovedal več letov. V družbi so doslej v zvezi s tem le skopo pojasnili, da so se tako odločili iz tehničnih in operativnih razlogov. Adria Airways je danes predstavila trenutne razmere v letalskem prometu ter načrte za nadaljnjo poslovno rast in razvoj družbe.

»Spremenili smo našo medijsko strategijo, imel bom intervjuje, konference. Ekipa ima petsto članov, je povedal Holger Kowarsch, direktor AA, ki dodaja, da mora Adria Airways rasti.
 
»Smo del Star Alliance, zato čedalje več letal oddamo partnerjem, denimo Lufthansi, to nam prinese dodatne prihodke. Toda to ni dovolj, potrebujemo strateškega partnerja.« AA je v preteklih mesecih imela določene izzive. V šestih mesecih je odpovedala 2,4 odstotka, to je preveč.
 
Ne morem obljubiti, da odpovedi in združevanj letos ne bo. Evropski zračni prostor je prezaseden, je še povedal direktor.

Težave AA:
 
1. Vzdrževalna dela na nekaterih letalih so se zavlekla.
2. Pomanjkanje kabinskega osebja (to rešujejo: zaposlili so pilote in kabinsko osebje).
3. Zaposlili so šest oseb za komunikacijo s potniki.
4. Zaposlili so pet oseb, ki rešujejo pritožbe potnikov.
 


Natalija Lepša iz Adrie je povedala: »Zamude in odpovedi so bile in bodo, kakovost storitve se vidi v tem, kako znamo problem rešiti.« Kapitan Julijan Sosič pa dejal, da letalska operativa skrbi za varnost, upošteva standarde in nadstandarde. »Piloti in kabinsko osebje se trudimo za izboljšave operacij.«


Kaj se sploh dogaja v Adrii?


Družba ni obnovila pogodbe za servisiranje letal z družbo Adria tehnika, stopnja odpovedi pilotov pa ni nič višja kot v preteklosti: letos so odpoved dali štirje piloti, dva pa sta se upokojila. Dodali so, da o potencialnih partnerjih sicer ne morejo povedati nič. Test solventnosti opravljajo mesečno, regres, katerega višina bo minimalna, bo izplačan jutri.

Poslovne rezultate za lani bodo objavili do konca avgusta. Pričakujejo mnenje revizorja brez pridržka.
 

Za dobrih 35 tisoč evrov glob


Javna agencija za civilno letalstvo RS je kot nadzorni organ uresničevanja zakonodaje EU o pravicah potnikov v letalskem prometu letos do zdaj prejela 134 prijav proti Adrii Airways, predvsem zaradi odpovedi letov in dolgih zamud. Prevozniku, ki se te dni spopada s povečanimi operativnimi težavami, so ob tem lani izrekli za okoli 35.500 evrov glob.