Izvršni direktor Hiroto Saikawa je poskušal delničarje pomiriti, a so imeli za to le malo razumevanja. Ghosn, ki je pred dvema desetletjema Nissan skorajda čudežno rešil potopa, je menda več let utajeval svoje prihodke in ponarejal poročila o plači ter se osebno okoriščal s sredstvi Nissana. Ghosn je bil po zaslišanju pridržan. Domnevno si je nezakonito prisvojil okrog pet milijonov dolarjev (4,5 milijona evrov).
Zaradi škandala bodo 64-letnika libanonskega rodu najverjetneje odstavili z mesta vodje Nissana, čeprav sam vse očitke zanika in trdi, da je vse to le poskus, da bi ga izrinili iz podjetja. Tudi njegova odvetniška ekipa je dodala, da je aretacija poskus utišanja njihovega klienta. Ghosn bi se moral 11. aprila udeležiti novinarske konference, a bo zdaj menda nagovoril novinarje le prek videoposnetka.
Saikawa je imel torej zahtevno delo, ko je poskušal delničarjem odgovoriti na vprašanje, kakšna je zaradi škandala prihodnost podjetja. Srečanje je sicer začel z opravičilom zaradi afere, ki je lastniki očitno niso zmogli preprečiti. Opozoril jih je, da bodo zagotovo potrebovali kar nekaj časa, da si operejo ime. »To ni nekaj, kar bi lahko popravili čez noč. Podjetje moramo pripraviti za prihodnjih nekaj korakov in nato predati žezlo drugemu vodji.«
»Situacija je očitno hujša, kot je videti na prvi pogled. Najbrž se je nezakonito početje vleklo kar nekaj let,« je za Reuters povedal Roberto Monty, delničar, ki je zadnji dve leti v pokoju. »Vse skupaj se nam zdi malo sumljivo, zato se nas je toliko zbralo. Hočemo vedeti, kaj se je v resnici zgodilo.«
V Nissanu po vsem svetu zaposlujejo skoraj pol milijona ljudi in imajo 122 različnih obratov. Morebitno slovo Ghosna – ni bil slaven le po krotenju stroškov, temveč je bil tudi eden prvih velikih avtomobilskih direktorjev, ki je zagovarjal električni pogon – bi bilo naslednje v vrsti velikih odhodov v avtomobilski industriji.