Odlok o občinskem podrobnem prostorskem načrtu (OPPN) je bil sprejet po več kot dveletni javni razpravi, v kateri se je osnutku očitala pregosta in previsoka pozidava, ki se vrinja v sedanjo vrtno pozidavo, ter slaba prometna dostopnost. V sinoči sprejetem odloku je gostota poselitve zmanjšana za četrtino tlorisne površine, zgradbe bodo znižane za tri do 12 metrov.
Pred začetkom gradnje stavb bo rekonstruirana Parmova ulica, ki bo dobila ob pločniku obojestransko kolesarsko stezo, razširjen bo vozni pas, urejena vsa komunalna infrastruktura; križišče Parmove in ulice Bežigrad bo semaforizirano, obe križišči na vplivnem območju (Samova–Parmova in Bežigrad–Dunajska) bosta rekonstruirani.
Z zunajnivojskim prehodom čez železnico za pešce in kolesarje bo območje povezano s Šiško, s tem pa bo izboljšan dostop do javnega potniškega prometa na Celovški cesti. Postajališča pri Tivoliju, na Dunajski in Parmovi bodo tako oddaljena največ 500 metrov ali šest do osem minut hoje.
Mestna opozicija je zaman apelirala, naj se še bolj prisluhne civilnim iniciativam in »staroselcem«, naj se tako pomemben dokument, kot je OPPN za Parmovo in tudi za Zaloško, sprejme po lokalnih volitvah. V Zalogu naj bi na 20 hektarih nepozidanih zemljišč in ob progi zrasel nov logistični center z novo dovozno cesto.
Samo malo bliže središču pa bodo ob Letališki na območju železniške tovorne postaje končno, po 22 letih čakanja, svoje logistične centre gradili Mercator, Slovenske železnice in Kompas Shop, prebivalci Fužin pa bodo dobili neposredno cestno povezavo z BTC.