Umetniško delo simbolizira povezave med prebivalci dunajskega 6. okraja. Kot je dejala Petričeva, je skulptura postavljena v senco znamenitega Flakturma v 6. okraju. »Stem Cell Potential deluje kot totem številnih, pogosto tudi nevidnih načinov, ki povezujejo danes zelo multikulturno prebivalstvo omenjenega dunajskega okraja, obenem pa izpostavlja potencial Flakturma, da se z akvarijem, ki zdaj domuje v njem, iz opomnika grozot druge svetovne vojne spremeni v totem, ki slavi življenje.«
Umetnica že sedem let sodeluje s Čipkarsko šolo Idrija, osrednjo klekljarsko ustanovo v Idriji, in Majo Svetlik, ki je »prva prenesla silhueto njene fotografije sence v vzorec idrijske čipke in že takrat so nastali prvi vzorci in čipke, izrisani na osnovi analognih fotografij umetnice, ki so se v naslednjih letih večkrat pojavljali v njenih delih«.
Čipka, postavljena v današnji čas
Kot je za Delo povedala Maja Svetlik, ki v Čipkarski šoli Idrija bedi nad oblikovanjem vzorcev in izdelkov s čipkami, Petričeva čipko skozi druge medije postavlja v današnji čas in s svojim ustvarjanjem dokazuje, da čipka niso »le« prtički, rjuhe in zavese, pač pa v nitkah, ki so prepletene v njej, vidi tudi vezi, podobne tem, ki se pletejo med ljudmi.
Totem, ki bo pol leta krasil dunajsko ulico, ni prva ogleda vredna umetnina Eve Petrič, saj je v preteklosti ustvarila že številne instalacije v mediju čipke. Tako je tradicionalno klekljarsko umetnost, po kateri je Idrija znana po vsem svetu, oblikovala na nov, moderen in očesu prijazen način.
Eva Petrič je nase opozorila že pred časom, ko je skupaj z Majo Svetlik, društvom Idrija 2020 in domačimi klekljaricami predstavila Belo golobico. V izdelavo vzorca in klekljanje so mojstrice vložile več kot tisoč ur. Prelepo Belo golobico so predstavili med drugim tudi na 17. svetovnem čipkarskem kongresu OIDFA leta 2016 v Ljubljani.