V primerjavi s preteklimi naložbami tokratna ni neposredno povezana s produkti, ki jih nudi Facebook. V preteklosti so v podjetju vlagali v založniška podjetja, ki so svoje storitve ponujala tudi prek najpopularnejšega družbenega omrežja. »Nadaljevali bomo boj proti lažnim novicam, napačnim informacijam in delnim resnicam, ki se objavljajo na facebooku,« je v izjavi za javnost sporočila Campbell Brown, podpredsednica globalnega partnerstva za novice pri Facebooku. »Hkrati imamo priložnost in odgovornost, da pomagamo lokalnim medijem ter pripomoremo k njihovi rasti in napredku,« je še dodala.
Preberite še:
Leto, ko se je Facebook spremenil v zver
Facebook lovi ravnotežje med cenzuro in svobodo govora
Leto, ko se je Facebook spremenil v zver
Facebook lovi ravnotežje med cenzuro in svobodo govora
Facebook se sooča tudi s plazom kritik zaradi njegove nezanemarljive vloge pri širjenju sovražnega govora, političnega spletkarjenja ter drugih spornih praks. V prvi naložbeni fazi si bodo prizadevali predvsem za okrepitev razpoložljivih sredstev za lokalno poročanje v Združenih državah Amerike. Tako naj bi spodbudili pripravnike, da se pridružijo obstoječim novinarskim hišam ter pod njihovim okriljem prispevajo k rasti lokalnih medijev. V prihodnjih petih letih naj bi tako dodatno usposobili okoli tisoč novinarjev.
Med znanimi podjetji, v katere bo Facebook vlagal, naj bi bili po poročanju Reutersa ameriška neprofitna organizacija Pulitzer Center, organizacija Report for America, sklad Knight-Lenfest Local News, lokalno medijsko združenje (Local Media Association) in lokalni medijski konzorcij (Local Media Consortium), organizacija Ameriški novinarski projekt ter skupnost medijskih projektov.
Že novembra lani so sicer iz tehnološkega giganta sporočili, da bodo v letu dni za usposabljanje lokalnih novinarjev v Veliki Britaniji namenili dobrih pet milijonov evrov. Namero so javnosti sporočili po kritikah nekdanjega britanskega ministra za kulturo Johna Whittingdala, ki je podjetje obtožil »umora lokalnih medijev«, poroča britanski časnik Guardian. »Facebook, ki predstavlja najbolj priljubljen vir novic, Google in Apple morajo prispevati k lokalnemu demokratičnemu poročanju ter podpirati lokalne medije,« je dejal Whittingdale v nagovoru pred britanskim parlamentom.
Poleg lanske naložbe v izobraževanje britanskih novinarjev naj bi pri tehnološkem velikanu v prihodnosti dodatno razširili tudi program lokalnega pospeševalnika, kjer lokalnim medijskim hišam nudijo pomoč pri pridobivanju novih naročnikov. Navsezadnje je tudi v interesu Facebooka, da na svoji platformi razpolagajo s kar se da širokim spektrom kakovostnih in kredibilnih informacij.