Leto dni po padcu Carlosa Ghosna: Karte so se v avtomobilizmu razdelile drugače

Namesto z Renaultom se Fiat objema s Peugeotom. Bo to italijansko-francoski odgovor na Volkswagen?

Objavljeno
16. november 2019 06.00
Posodobljeno
16. november 2019 16.51
Carlos Ghosn je bil do lanske jeseni prvi zvezda med direktorji avtomobilske industrije, po njem se mora zveza Renaut-Nissan postaviti na novo. Foto Reuters
Mineva leto dni od aretacije dolgoletnega predsednika zveze Renault-Nissan Carlosa Ghosna. Tudi zaradi njegovega prisilnega sestopa s položaja velike direktorske zvezde so se nato v industriji karte razporedile drugače, ase držijo nekateri drugi šefi. Vse to v igri prestrukturiranja, ki bi se odvijala v vsakem primeru, narekujejo pa jo predvsem zahteve radikalno drugačne pogonske prihodnosti.Menda so že med Ghosnovo vladavino obstajale težnje, da bi se zveza Renault-Nissan združila s FiatChryslerjem. Lansko pomlad, že po tem, ko Ghosn ni bil več v sedlu, so se res uradno začeli pogovori o združitvi, a se je FiatChrysler, kjer ...