Med ruševinami so bili ujeti številni ljudje in vozila. Ko se je most zrušil, naj bi bilo na njem okoli 30 vozil, so povedali na civilni zaščiti. Po zadnjih podatkih italijanskih gasilcev naj bi življenje izgubilo najmanj 35 ljudi, med njimi tudi otrok.
S slovenskega zunanjega ministrstva so za STA povedali, da po doslej dostopnih informacijah, ki so jih pridobili na slovenskem veleposlaništvu v Rimu, med poškodovanimi ni slovenskih državljanov. Prav tako na veleposlaništvu niso prejeli telefonskih klicev zaskrbljenih svojcev.
Številni reševalci različnih služb preiskujejo prizorišče nesreče, kjer je pod ruševinami pokopanih več avtomobilov in tovornjakov. Med drugim so po poročanju italijanskih medijev reševalci našli trupla, ukleščena v uničene avtomobile.
Dars: Stabilnost konstrukcije viaduktov v Sloveniji ni ogrožena
Na slovenskem avtocestnem omrežju je 193 viaduktov, na katerih Dars enkrat mesečno izvaja tekoče preglede, poleg teh pa še dodatne. Pri nobenem od takšnih objektov, kamor med drugim sodijo viadukti in mostovi, ni ogrožena stabilnost konstrukcije. Med vsemi premostitvenimi objekti na slovenskem avtocestnem sistemu je največji in najdaljši viadukt Črni Kal na primorskem avtocestnem odseku med Klancem in Srminom. Ta viadukt je dolg 1065 metrov, njegov najvišji steber pa je visok 95 metrov
Na slovenskem avtocestnem omrežju je 193 viaduktov, na katerih Dars enkrat mesečno izvaja tekoče preglede, poleg teh pa še dodatne. Pri nobenem od takšnih objektov, kamor med drugim sodijo viadukti in mostovi, ni ogrožena stabilnost konstrukcije. Med vsemi premostitvenimi objekti na slovenskem avtocestnem sistemu je največji in najdaljši viadukt Črni Kal na primorskem avtocestnem odseku med Klancem in Srminom. Ta viadukt je dolg 1065 metrov, njegov najvišji steber pa je visok 95 metrov
Za zdaj domnevajo, da se je nesreča zgodila zaradi slabega vremena, ki je zajelo ligursko obalo. Že zjutraj je ligurska civilna zaščita razglasila oranžno stopnjo ogroženosti zaradi vremena. Očividci zrušenja poročajo, da so tik pred nesrečo videli, kako je strela udarila v viadukt.
Po navedbah družbe, ki upravlja italijanske avtoceste (Autostrade per l'Italia), so na viaduktu ravno izvajali vzdrževalna dela, s katerimi so želeli utrditi sidrišča viadukta. Doslej jim je uspelo namestiti delovne odre za izvedbo vzdrževalnih del. V družbi so zagotovili, da so dela ves čas nadzorovali.
Tragični dogodek se je zgodil teden dni po tem, ko se je minuli ponedeljek v Bologni zrušil del avtoceste, in sicer po seriji eksplozij, ki so sledile trčenju tovornjaka cisterne v druga vozila. Umrl je samo voznik cisterne, okoli 140 ljudi pa je bilo poškodovanih.
Viadukt so odprli 4. septembra 1967. Dolg je 1182 metrov, visok 45 metrov, opira pa se na tri betonske stebre, ki so visoki 90 metrov. Najdaljši razpon med dvema stebroma je 210 metrov. Vse od njegovega odprtja pred štirimi desetletji je bil viadukt predmet razprav, tudi zato, ker je bil speljan nad gosto poseljenim predelom Genove.